(prestaro za odgovor)
kus-kus
Ðurða
2005-12-18 18:45:25 UTC
Zanima me kako se sprema kus-kus???
nekoliko jednostavnih recepata..
hvala
Enola Knezevic
2005-12-18 18:56:31 UTC
Post by Ðurða
Zanima me kako se sprema kus-kus???
nekoliko jednostavnih recepata..
hvala
Vrlo jednostavno - preprzis malo na suhoj tavi, dolijes vodu, malo posolis,
skuhas i izmijesas s povrcem, umakom...
a na kus pakiranju bi trebao biti recept za puding od kus kusa
--
Ako niste primijetili, promijenila sam account. To je zato sto su mi dva
accounta na FER-u ukinuta, a jedan (pinus) ce biti suspendiran, ne znam tocno
http://tinyurl.com/cslaq
T. Autischer
2005-12-18 20:01:15 UTC
Post by Enola Knezevic
Post by Ðurða
[...]
nemoj prziti, samo ga kvaris, odnonso dodajes mu akrilamida. isto tako,
kuskus ne kuhati,
samo ga zaliti kipucom vodom, izmijesati i pustiti 10 minuta da miruje.
nakon toga, razrasiti vilicom i to je to. tak se barem radi u maroku, a
tam valjda znaju. dobar je sa lukom preprzenim na maslinovom ulju,
sjeckanim susenim paradajzima i harissom. za ljeto je super taboule.
istko se skuha couscous, kad je mlak, doda se paradajz na kockice,
krastavac (friski) isto na kockice, luk (naravno - na kockice), friski
persin i metvica. dodas limunov sok, sol, papar i maslinovo ulje,
izmijesas i pustis preko noci u frizideru.
itsmylife
2005-12-19 19:45:37 UTC
Post by Ðurða
Zanima me kako se sprema kus-kus???
nekoliko jednostavnih recepata..
hvala
Kuham ga u malo posoljenoj vodi oko 1 minutu.Ubacim malo margarina,
promije¹am i ugasim.

Omjer: 3 ¹alice od 2 dl

1 ¹alica kus-kusa

Dobro sa vrhnjem, èak i u kakau s mlijekom.

Uz saft.Mljac.
T. Autischer
2005-12-19 22:02:56 UTC
Post by itsmylife
Post by Ðurða
Zanima me kako se sprema kus-kus???
nekoliko jednostavnih recepata..
hvala
Kuham ga u malo posoljenoj vodi oko 1 minutu.Ubacim malo margarina,
promijeąam i ugasim.
Omjer: 3 ąalice od 2 dl
1 ąalica kus-kusa
Dobro sa vrhnjem, čak i u kakau s mlijekom.
Uz saft.Mljac.
i nije ti voden??
mislim, couscous se tradicionalno radi 1:1 sa vodom, znaci jedna salica
couscousa jedna salica vode - pa je onda fini rahli
itsmylife
2005-12-20 17:25:24 UTC
Post by itsmylife
Post by Ðurða
Zanima me kako se sprema kus-kus???
nekoliko jednostavnih recepata..
hvala
Kuham ga u malo posoljenoj vodi oko 1 minutu.Ubacim malo margarina,
promije±am i ugasim.
Omjer: 3 ±alice od 2 dl
1 ±alica kus-kusa
[...]

Ne, nije voden, omjer 1:1 mi nije dobar. Ovo je pisalo na nekoj kutiji kus
kusa (prije par godina, sa Korzike ako se ne varam).
T. Autischer
2005-12-20 20:02:14 UTC
Post by itsmylife
Ne, nije voden, omjer 1:1 mi nije dobar. Ovo je pisalo na nekoj kutiji kus
kusa (prije par godina, sa Korzike ako se ne varam).
mislim, nije da postoji neki univerzalni recpet, samo kaj sam ja
tradicionalist kaj se couscousa tice ;-) nis bez 1:1 i harisse ;-))
Franco
2005-12-22 10:38:17 UTC
a krupnija varijanta, gotovo istog okusa je Bulghur kojeg kod nas ima isto
za kupiti. Osobno mi se vise dopada Bulghur, ali u Jordanu, Libanonu i
Siriji koriste iskljucivo Bulghur.

Istina, Cous Cous se samo rpelije vrelom vodom i pusti da se upije, te nakon
nekog vremena samo stisne kroz sito, da se izbaci voda
nikola
2006-01-04 09:16:24 UTC
Post by Enola Knezevic
Post by Ðurða
[...]
I naravno dodas komadice piletine, teletine, zecetine,
konjetine..........tradicionalno se dodaje ovcentina ili riba