energetska vrijednost namirnica
(prestaro za odgovor)
RadRad
2005-04-26 19:13:12 UTC
Zna li netko gdje mogu naci tablicu energetske vrijednosti namirnica u kJ.
Unaprijed hvala
Enola Knezevic
2005-04-26 20:01:59 UTC
Post by RadRad
Zna li netko gdje mogu naci tablicu energetske vrijednosti namirnica u kJ.
Unaprijed hvala
Imam ja za nekih 600 namirnica u xls formatu, mogu ti poslati na mail.

Prehrambene tablice se mogu naci i na hrana.com
RadRad
2005-04-27 06:09:55 UTC
Zahvaljujem, nisam znao za stranicu "hrana.com". Sto se tice 600 namirnica u
xls formatu - strahujem od bujice informacija, a ni ne znam sto je xls
format.
senses
Da li meni mozes poslati? Zahvaljujem na ucinjenom :))
Enola Knezevic
2005-04-27 21:57:06 UTC
Post by senses
Da li meni mozes poslati? Zahvaljujem na ucinjenom :))
Vratio mi se mail. Treba li mozda nesto izostaviti iz tvoje e-mail adrese?
Pliz napisi ovdje ili mi se javi na ***@yahoo.com
senses
2005-04-29 12:39:16 UTC
Post by Enola Knezevic
Post by senses
Da li meni mozes poslati? Zahvaljujem na ucinjenom :))
Vratio mi se mail. Treba li mozda nesto izostaviti iz tvoje e-mail adrese?
Hvala. Stiglo :))

DDuck
2005-04-27 11:48:54 UTC
Post by RadRad
Zna li netko gdje mogu naci tablicu energetske vrijednosti namirnica u kJ.
Unaprijed hvala
Imas na ovim stranicama

http://www.tegobe.com/hipertenzija/tablice_namirnica.html
http://www.nutricionizam.com/Su/suplementi.htm